Administratiekantoor OOZ is in 2010 gestart. Aanvankelijk hebben wij ons voornamelijk gericht op startende ondernemers, maar inmiddels mogen wij een grote diversiteit aan ondernemers tot onze klantenkring rekenen. Betrokkenheid staat hoog in ons vaandel. Als de mogelijkheid er is komen wij graag langs bij de ondernemer om te zien waar alles zich afspeelt. Hierdoor kunnen wij ons nog beter in de situatie van de klant verplaatsen.

Voor de boekhouding en belastingaangiftes bent u bij ons aan het goede adres.

Mocht het voorkomen dat u geconfronteerd wordt met een probleem dat buiten ons vakgebied ligt, dan beschikken wij over een uitgebreid netwerk van deskundigen die u (desgewenst) kunnen bijstaan.

Administratiekantoor OOZ is een familiebedrijf, moeder en zoon. Wij delen dezelfde passie voor ons vak en vullen elkaar goed aan.

Marijke van Aken: “Na jarenlang als administrateur in loondienst te hebben gewerkt, heb ik in 2010 besloten om met mijn eigen administratiekantoor te starten. Van deze keuze heb ik nog geen seconde spijt gehad. Wat een verrijking om met zoveel verschillende ondernemers in de meest uiteenlopende branches te mogen werken! Het is heel dankbaar werk als je ondernemers kunt ontlasten en bijstaan in het doen van de boekhouding en belastingaangiftes. Daardoor kunnen zij zich voornamelijk bezig houden met hun passie, terwijl ik door mijn financiële ervaring de ondernemer actief kan ondersteunen.

Dat ik vanaf 2019 met mijn zoon kan samenwerken geeft mij weer een nieuwe “boost”. Door zijn frisse kijk op allerlei zaken kunnen wij OOZ naar een nog hoger niveau tillen.”

Vincent van Aken: “Mijn roots liggen in de horeca, waar pro-activiteit en klantgerichtheid een tweede natuur zijn geworden. De afgelopen 10 jaar heb ik op verschillende gebieden binnen de financiële administratie ervaring op mogen doen bij een aantal mooie bedrijven. Hier is echter het helpen van mensen en klantgericht werken maar beperkt aanwezig geweest, maar omdat dit voor mij iets is waar ik wel heel blij van word heb ik het besluit genomen om samen te gaan werken met Marijke bij Administratiekantoor OOZ. Naar mijn mening moet je, om met iemand samen een eigen bedrijf te runnen, elkaar goed kennen en vooral vertrouwen.

En wie vertrouw ik meer dan mijn eigen moeder?

We vullen elkaar goed aan en kunnen veel van elkaar leren. Samen zorgen we ervoor dat OOZ maar ook de bedrijven van onze klanten een succes zullen worden.”


 

Vanessa Saarloos: “Sinds juni 2017 ben ik werkzaam als pedicure in mijn eigen salon. Tijdens de corona-periode heb ik het roer enigszins omgegooid. Administratie heeft altijd al mijn aandacht getrokken. Van jongs af aan ben ik al bezig met een kasboek.

In 2020 heb ik Vincent leren kennen. Hij heeft mij regelmatig in de weer gezien met mijn administratie en kasboek. Toen hij op zoek ging naar een nieuwe medewerker voor een ondersteunende functie bij OOZ en mij vroeg of ik interesse had in deze functie, greep ik mijn kans.

Zo ben ik sinds april 2022 werkzaam bij OOZ. De dynamiek op kantoor is onwijs leuk. We hebben vaak aan een half woord genoeg. Het contact met onze klanten vind ik erg leuk. Als ze mijn naam zien staan of mij zien lopen dan denken ze vaak direct aan het doorsturen van hun facturen. Dat zorgt altijd weer voor leuke gesprekken.”


 

Caroline Visker: Mijn naam is Caroline Visker en ben 49 jaar oud. Ik ben 19 jaar getrouwd en moeder van 2 jongens.

Na 25 jaar te hebben gewerkt bij een motorzaak heb ik sinds oktober 2024 een nieuwe uitdaging gevonden bij OOZ waar ik heel dankbaar voor ben. Administratieve werkzaamheden heb ik altijd leuk gevonden in mijn vorige baan. Over één van mijn sterke eigenschappen kan ik zeggen dat orde en overzicht houden in mijn botten zit.

Ik beschrijf me zelf als een open, eerlijk, vriendelijk en een hard werkend persoon. Ik toon graag initiatief en ben een bezige bij, je zult mij niet snel stil zien zitten.

Kijkend naar mijn toekomst zou ik mezelf graag blijven ontwikkelen in de administratieve sector.”